22 januari




Nyss kommit hem från ett ben pass på gymmet... träningsvärk imorgon kan ja lova! Skönt!
Funderade på en sak när ja stog på crosstrainern... hur kommer det sig att en del tror att gymmet är en catwalk? Och det som gäller är snyggast kläder o kolla sig i spegeln mer än man tränar??? Har aldrig fattat det där riktigt.. det är väl på gymmet om nånstans man kan sätta på sig vad som helst o lukta svett??? :) Och vad är det med en del som måste prata hela tiden? Ja är där för och träna.. stoppar i min MP3 och sen vill ja koncentrera mig på träningen o inget annat.. du får gärna prata med mig... EFTER passet!!!

Nu ska ja sätta mig i soffan och pussa på min kille

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0