8 Januari



Dagar, månader, timmar, sekunder.. År!? Var tar tiden vägen??
Jag trodde jag skulle ha kommit Lite längre än så här med att bearbeta allt som hänt senaste 18 månaderna.. men sen kommer det där ögonblicket som tar mig nästan HELA vägen tillbaka! F*N!

Jag letar efter styrkan och energin att slita mig loss från allt som är så komplicerat att jag själv inte ens förstår mig på det men som jag av någon konstig anledning dras till ändå?!
Fast jag vet att det inte är bra för mig.. och jag håller tummarna för att styrkan snart infinner sig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på Ewa! Som du skrev, tiden går fort och snart kommer du gå rakryggad och stark och inte ens se bakåt i drömmarna. Kram på dig!/ Lina

2011-01-09 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0